Med forskellige annonceudvidelser kan du øge opmærksomheden omkring netop din annonce. Annoncen fylder mere. Du kan fremhæve dine USP’er. Du kan gøre opmærksom på alternative produkter eller ydelser. Du kan tilføje telefonnummer og adresse.

Måske bruger du ikke Google AdWords. Det er også helt okay.

Jeg har brugt Google AdWords i rigtig mange år. Jeg hjælper også andre med at bruge Google AdWords. Du kan opnå store fordele ved at annoncere på søgeord, som endnu ikke har opnået den ønskede placering. Det er også effektivt at kombinere annoncer med søgemaskineoptimering.


Jeg foretrækker tekstannoncer, det er ingen hemmelighed. Der findes dog mange flere annoncetyper:

1. Tekstannoncer
2. Billedannoncer
3. WAP-mobilannoncer
4. Displayannoncer
5. Dynamiske søgeannoncer
6. Shopping-annoncer
7. Videoannoncer
8. Promoverede videoannoncer
9. Opkaldsannoncer

Jeg har rigtig gode erfaringer med tekstannoncer til kun søgenetværket og med søgeordstypen [eksakt match].
Opretter du fx en tekstannonce, kan du booste din annonce med en eller flere annonceudvidelser.


Du kan vælge imellem følgende udvidelser:

1. Udvidelser med undersidelinks
2. Adresseudvidelser
3. Opkaldsudvidelser
4. Appudvidelser
5. Anmeldelsesudvidelser
6. Infoudvidelser
7. Udvidelser med websiteinfo


Herunder kan du se et eksempel på en af mine tekstannoncer med flere annonceudvidelser.

SEO workshop tekstannonce
Tekstannonce

 

 

 

 

 

Jeg har brugt: Infoudvidelser, undersidelinks og adresseudvidelse.

 

Fordele ved at bruge annonceudvidelser:

1. Du opnår øget synlighed
2. Du får en bedre CTR (Click Through Rate)
3. Du giver relevant information på et vigtigt tidspunkt
4. Du forbedrer brugeroplevelsen
5. Du får mere værdifulde klik uden ekstra omkostninger.

Har du brug for hjælp til at komme i gang, kan du købe rådgivningstimer hos mig.
Eller måske er min Google AdWords workshop noget for dig?